كون كوووول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟

5 مشترك

ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟ Empty ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟

مُساهمة  tito السبت نوفمبر 28, 2009 8:39 am

ماذا تفعل عندما يبتعد عنك اعز الناس

عندما يبتعد عنك اعز الناس ويتركك تائها وحيدا ليس لك طريق تسلكه..

عندما تبحث عن واحد يفهمك وتفهمه ولا تجد

في هذا الزمان من يمد لك يد العون..

عندما تجدالجميع بعيدين عنك حتى الشخص الذي صادقته وتقبلته..

عندما تصادق وتعز شخص ما.وتصدم في صداقتك له

عندما يواجهك مأاازق او مشكله ما..فلا تجد اعز الناس الى جانبك

عندما تفقد الامل في الجميع..

عندما تجد نفسك وحيدا وانت في اشد الحاجه لمن يساندك فماذا تفعل ..؟؟

(( شعور قد يكون مر به الجميع و تعيش بدون ان تشعر بطعم الحياه لاادري ايهما اصعب ؟ فقدان

العزيز او خيانته او جرحه!! ))

مستني رايكم ف الموضوع ؟؟؟؟؟؟؟؟
tito
tito
شاب كوووول متحمس
شاب كوووول متحمس

ذكر
العمل/الترفيه : ِِAdmin
المزاج : الانترنت

https://esraa4.yoo7.com

ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟ Empty رد: ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟

مُساهمة  no love السبت نوفمبر 28, 2009 2:38 pm

لو كان الانسان ده عزيز عليك هيصعب فقدانهSad .هيصعب عليك خيانته Crying or Very sad .وعمرك ما هتقدر تجرحه.بس انا بقول افقدة احسن من انى اخون او اجرح No
no love
no love
شاب كوووول مبتديء
شاب كوووول مبتديء

انثى
المزاج : music

ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟ Empty رد: ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟

مُساهمة  tito الأحد نوفمبر 29, 2009 4:17 am

اشكرك علي الرد
tito
tito
شاب كوووول متحمس
شاب كوووول متحمس

ذكر
العمل/الترفيه : ِِAdmin
المزاج : الانترنت

https://esraa4.yoo7.com

مُساهمة  خوخة و بس الأحد يناير 03, 2010 4:29 pm

هو انا من رأى الصراحة ولا حاجة من التلاتة اصلا اية اللى هيخلينى اخونو او اجرحو او افرقو لازم تقول اية السبب اللى فية تعمل اية من التلاتة تجرحو ولا تخونو ولا تفرقو دى حاجة

تانى حاجة انا اتعرض لحاجة كدة من وحدة صحبتى بعد صحبية اربع سنين الحمد لله يعنى بعدنا والسبب الحمد لله مش انا

يعنى كان السبب انها كانت بتكلم فى غيابى كلام مش كويس خالص خاااااااااااااالص لزمايل لية تنين وهما قلولى كتير لدرجة انهم بقو يقولولى اودمها وبقت مش عارفة تعمل اية انا فى الاول مبعدش بس محدش يستحمل دة ومعتقطش لو شوفتها دلوقتى ممكن اسلم عليها ولا حتى نرجع لبعض

بس الحمد لله انا دلوقتى عندى اللى احسن منهاااا بكتييييييييييير وعمرى بجد مهستغنى عنها ولا اعوضها ابدن وبجد هى مش بنسبالى صحبتى بس هى كل حاجة

ويا رب متخدعش فى حد تانى لان بجد مش صحبتى الاديمة دى بس ناس كتييييييييييييير جدا جدا اتخدعت فيهم وكانو عوزاز اوى

وحتت احساس الوحدة دة محدش فى الدنيا معدش عليه الاحساس دة وانا عدى عليا كتيييييييييييير اوى

وشكرا على الموضوع الهايل دة يا تيتو

خوخة و بس
شاب كوووول مبتديء
شاب كوووول مبتديء

انثى
المزاج : رايقة اخر حاجة

مُساهمة  ملكه العشاق الإثنين يناير 04, 2010 2:56 pm

والله يا تيتو الحاجات الى كتير دى فى اسم الموضوع هو انا الصراحه اتخدعت كتير بس ربنا عوضنى بصاحبه جميله جدا وعمرى ما هلاقى زيها فى يوم من الايام وكماااااان اسمها دودى وهى بجد حلوه فى كل حاجه بس عيبها الى نفسى تصلحو انها متزعلش بسرعه وهى على فكره عضوه فى المنتدى ده وبجد ربنا بعتهالى من السماء وشكرا على موضوعك الجميل جدا جدا ده

ملكه العشاق
شاب كوووول مبتديء
شاب كوووول مبتديء

انثى
المزاج : الرسم

ايهما اصعب فقدان الصديق ام خيانته ام جرحه؟؟؟ Empty فراقه

مُساهمة  Soliman السبت نوفمبر 26, 2011 3:04 pm

مهما صحبك زعلك قولو وكلمو واوعا تخسرو علشان خاطر اى حاجة ماعدا انك تحس انو مبقاش عايز يصاحبك ف ساعتها مبقاش صاحبك اصلا لاكن غير كدة حاول متخسروف واتحكم ف نفسك لانك هتيجى ف يوم وهتقول انا كنت هايف اوى لما زعلت معاه علشان خاطر كدة وهتيجى ف يوم وتقول فينو دلوقتى ,, كلنا فينا عيوب وبيطلع مننا غلطات كتير اهم حاجة ان صاحبك تكون متأكد انو بيحبك وانك تفرق معاه كتير

Soliman
شاب كوووول مبتديء
شاب كوووول مبتديء

ذكر
المزاج : شلة

- مواضيع مماثلة